Informace k nakupování

Výměna zboží 

V případě, že jste například zvolili nevhodnou velikost a chcete zboží vyměnit za jiné (velikost, barva, střih, materiál) můžete tak učinit do 14 dnů.O výměně nás informujte předem, abychom vám mohli zajistit náhradní zboží či poradit s jeho výměnou.

Při výměně zboží si kupující hradí dopravu.

 

Zboží odešlete doporučeně na adresu:

Kateřina Šturmová
Pivovar 67, 439 01 Černčice
Telefon: ‭+420 720 165 321
 

Nezapomeňte ještě jednou přiložit dopis s vaším požadavkem.

 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Nepoužité zboží můžete do 14 dnů od obdržení vrátit bez udání důvodu a bez rizika.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Zboží musí být V ORIGINÁLNÍM OBALU, S VEŠKERÝMI ETIKETAMI A VISAČKAMI A MUSÍ BÝT NEPOŠKOZENÉ A NEPOUŽITÉ.

Zboží odešlete DOPORUČENĚ na naši adresu 

Kateřina Šturmová 
Pivovar 67, 439 01 Černčice
Telefon: ‭+420 720 165 321
 

(zboží nezasílejte na dobírku! Platbu vám poukážeme až po převzetí a kontrole zboží. V opačném případě jsme oprávněni balíček nepřevzít).

 

Po obdržení zboží  jeho kontrole Vám zašleme částku za zboží na vámi uvedený bankovní účet do 14 dnů. Náklady spojené s doručením zboží zpět na naši adresu nese kupující.

Reklamace

I přesto, že se snažíme, aby naše výrobky byly pro vás vyráběny v maximální možné kvalitě, může se objevit na zboží vada, kterou chcete reklamovat. Níže využijte reklamační protokol.

 
Zboží zasílejte na naši adresu:
 
Kateřina Šturmová 
Pivovar 67, 439 01 Černčice
Telefon: ‭+420 720 165 321
 
 
Po převzetí zboží vám bezplatně zasíláme zboží, které jsme buďto opravili, vyměnili za bezvadné, případně se s vámi dohodneme na vyřešení situace vrácením ceny za zboží nebo výměnou za jiné zboží (např. pokud již stejné zboží ve stejné velikosti nemáme skladem).
 
 
Co může být předmětem reklamace:
Při reklamaci je třeba brát v úvahu i to, že záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací. V případě oprávněné reklamace bude zboží při opravitelné vadě zpravidla opraveno a při neopravitelné vadě vám bude zboží vyměněno za nové nebo vám budou vráceny peníze. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
 
Lhůty pro řešení reklamací:
Podle zákona máme jako prodávající 3 pracovní dny na vyjádření se k reklamaci, a na posoužení a vyřešení reklamace celkem 30 dní od obdržení oznámení o vadách. I přesto se budeme vždy snažit o vyřešení reklamace v co nejkratším možném termínu.
 
Na co máte nárok, kdybychom nestihli reklamaci včas vyřídit:
Pokud bychom nestihli z rozličných důvodů vyřešit vaši reklamaci v tomto zákonem stanoveném termínu, můžete v rámci zákonných ustanovení odstoupit od smlouvy či požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, nebrání-li vada zboží v jeho používání. Odstoupení od smlouvy je nutné provést písemně formou doporučeného dopisu na naši provozovnu.
V takovém případě vám vrátíme kupní cenu za zboží nebo poskytneme slevu z kupní ceny do 14 dnů od obdržení oznámení.
 

 

Poštovné, platby a doprava

Česká republika

  • Zásilky nad 3.000 Kč při platbě předemZDARMA
  • Česká pošta balík do ruky 120,- Kč
  • Česká pošta Balíkovna 75,- Kč
  • Dopravní službou PPL 115,– Kč
  • Zásilkovna 79,- Kč
  • Platba na dobírku 47 Kč

Slovensko 

  • Zásilky nad 3.000 Kč  - ZDARMA
  • Dopravní službou Pošta bez hranic  120,- Kč (preferenci doručení k vám prostřednictví Slovenské pošty nebo Kurýrem zapište do poznámky, jinak bude automaticky dle výhodnějších podmínek vybráno dopravcem)
  • Zásilkovna 4 Euro